onsdag 5 maj 2010

Tupplur!

Ja som sagt det blev ett riktigt välkomstparty för Elin igår. Vi blev sex personer på en fördrink hos oss. Vid nio kom vi äntligen iväg mot Koreana för lite mat. Den här gången kan jag inte skylla på att jag inte ätit ordentligt eller. Nä, det blev en hård kväll, så pass att jag fick dra ner ett varv på promenaden i parken. Jag har också tagit ett stort beslut...nästa vecka ska jag utnämna till leverns vecka! Den här veckan återstår dock några partyn, så jag hoppas han hänger i fram till söndag, levern alltså! ;)
Så ska jag också ta och berätta mer om det jag gav er en vink om i förra inlägget. Under kvällen igår blev jag medbjuden till en konsert i Gamla Dhaka. Jag kan inte för mitt liv få en bild av vad det handlar om, men tydligen spelas det gammal folkmusik och det ska dansas hela natten i en lägenhet. Halv åtta ikväll bär det iväg.
"Fan, morsan du ska ju på raveparty"! blev Elins kommentar. Man blir aldrig för gammal för att vara med om nått nytt! Får vi hoppas i varje fall!??
Nu ska jag ge mej ner till Pink City och leta tyg till Jennis klänning, faktiskt har båda mina tjejer också provat den och tycker jätte mycket om den, så kanske gör jag en kopia till Hanna hemma i Sverige också.
Näe,förresten! Jag får nog bli här i lägenheten en stund till. Amir hade glömt sina nycklar idag så han kom till parken och lånade mina. Så går jag hemifrån nu och tar nycklarna med mej kan han inte låsa efter sej och lämnar jag nycklarna så han kan låsa kommer inte jag in sen. Tur jag kom på det och inte gjorde som vanligt. Tog nycklarna och låste från utsidan. Jag hade nog blivit rätt snopen när jag kom hem!
Jag får snällt bli kvar till han är klar....vilken himla bra anledning för en liten tupplur. Mitt på blanka förmiddagen. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar