onsdag 5 maj 2010

Going crazy..

Tjohej vilken kväll det blev. Och fortsättning följer...om jag törs! Mer om detta i ett annat avsnitt.
Kanske kan jag bara upprepa nått jag skrev i ett annat inlägg. Av varje människa man möter lär man sej nått nytt och ibland möter man också nått man känner igen, man blir förvånad och man får bekräftelse. Det finns faktiskt nån mer som ser det jag ser och tänker det jag tänker. Jag är inte helt tokig i varje fall!! Inte än....!
Men jag jobbar på det....har hört att det underlättar!

Inte illa ment till kvinnan som verkligen bjöd på sej själv när vi tog kort!

1 kommentar:

  1. Men Cissi!!!!Man får ju inte bara ge lillfingret du måste ge hela handen ;-) Nu blir jag ju så nyfiken att jag spriker......om du törs?????Vad kan detta betyda???Som sagt jag hoppas du törs annars får du allt maila mig så jag ej dör av nyfikenhet;-)
    Må så gott igelkott
    Kram Fru W

    SvaraRadera