måndag 10 maj 2010

Fjärde nyttiga dagen inledd...

...med fem varv i parken. Helt vegetarisk kost och bara vatten att dricka i snart fyra dagar! Jag tänker snabbare, jag går snabbare (och längre) och jag sover bättre. Vore det inte så förbaskat tråkigt skulle jag nog leva så här jämt!!
För att förgylla min dag handlade jag frukt utanför parken. För 20 kronor fick jag två ananas, 1kg mango och två kokosnötter. Kokosnötterna öppnar dom nära på och av skalet tillverkade dom ett handtag att bära i. När jag kommit hem högg jag kniven igenom en av dom och satte ett sugrör i. MUMS!

Sen blev det en dusch och mitt när jag stog där i bara mässingen började det banka på dörren. "Madame it´s Kamal.!!" BANK BANK,BANK. Jag trodde det brann nånstans och kastade på mej kläderna och utan att kamma håret vräkte jag upp dörren och slängde mej ut i vardagsrummet. Och där satt Kamal och Amir tillsammans med fixarkillen från huset i vår soffa. Jag såg hur gärna dom ville lägga av ett gapflabb. Hur det lät i garaget senare och vad dom kommer att prata om idag vill jag inte veta.
Vad dom ville? Jo, vi har haft stopp i avloppet i handfatet några dagar, så det var det som helt plötsligt skulle fixas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar