onsdag 26 maj 2010

Med bar rumpa i Dhaka!

En lugn dag blev det idag. Jag vågar mej inte ut förrän förmiddagens husvakt har gått hem.
På förmiddagen klantade jag nämligen till det å det grövsta!
Skulle ta en tur till affären och handla juice. Jag ringde Iman, sen på toa, på med den obligatorisk sjalen och iväg i min allra finaste långkjol. När jag kom ner i garaget hade inte Iman kommit så jag blev stående i grindhålet för att vänta, vilket jag tackar min lyckliga stjärna för. Efter nån minut kommer vår husvakt smygande bakom mej och påpekar generat nånting på baksidan på mej. Kjolen har fastnat där bak, så jag visar verkligen hela rumpan. Tur att jag hade snygg trosorna på mej!
Det var verkligen det mest pinsamma jag gjort på länge!!
Och tänk om jag hade knatat iväg ut i Gulshan med rumpan bar!! Då hade jag i varje fall blivit för evigt ihåg kommen i Dhaka. Inte för mitt fantastiskt generösa hjärta utan för min vackra rumpa!! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar