måndag 10 maj 2010

Skyltmani!

Värmeslagens tid är inte förbi...idag har vi +38 grader i skuggan. Helt olidligt!!! Efter vattengympa på morgonen och lunch hemma åkte jag med Jerry ner till Gulshan 1 för att se om jag hittade några kul skyltar. Jag har bestämt mej för att lägga ut mina skyltbilder på en blogg, som varje vecka har något som heter fototriss. Du ska länka tre stycken bilder från din blogg till den andra bloggen. Det där lät lite förvirrat, men än så länge är jag dåligt påläst och att länka har jag ju fortfarande inte lärt mej. Men jävlar anamma om jag inte ska klara det....Elin kom hit!!!
Hur som helst blev jag alldeles maniskt intresserad av skyltar helt plötsligt, så jag gick från Gulshan 1 vilket var alldeles för varmt. När jag äntligen kom fram till vår cirkel stod rikshawsna på rad och det var ett himla tjat, upphettad som jag var ryade jag och skrek åt dom lite grann och talade minsann om att bara för att madame betalar så himla bra är det inte säkert att hon alltid vill ha en rikshaw. Dom flesta gav sej, men en rackare hängde med halvvägs hem, så det var bara att trava på rödare och rödare i ansiktet. Man måste ju visa vem det är som bestämmer här!! ;)
Efter en dusch och 1 liter vatten ringde Jerry från jobbet. Han ska kolla om vi kan åka till Singapore istället för Nepal, så nu är det bara att hålla tummarna. Och sen fick jag också precis ett mail. Jag har vunnit en miljon pund i nått engelskt lotteri...jag måste genast öppna länken, så får jag lite mer att göra slut på i Singapore.
Jag är såååå glad igen!! Trallala!!!

2 kommentarer:

  1. OJ så varmt.. Svårt att föreställa sig. Här hemma väntar vi på värmen :) Roligt att läsa din blogg, vilket spännande liv du lever Cissi! Ha det så jätte bra.

    Kram Johanna Göth

    SvaraRadera
  2. Halloj, jag har sett att ni inte har det så varmt hemma!! Vi får hoppas på att det blir en lika varm höst som förra året istället.
    Ha det gott o hälsa alla!!
    Kram Cissi

    SvaraRadera