tisdag 4 maj 2010

Kortis igen!!

Hade egentligen tänkt gjort ett inlägg till igår....men, istället blev det kortslutning i samma gamla lampa igen med ett lika stort "poof" som förra gången. Tur man har en fixarkille i huset.
Elin är framme hos oss igen, något trött och sliten efter flygresan, så under tiden jag varit på vattengympan har hon sovit i fatt lite. Det är skönt att ha henne tillbaks och nu väntar jag bara på att få väcka henne och höra lite om veckan i Sverige. Jag vet en till som är glad att Elin är här igen. Om ni läst kommentaren till förra inlägget så har ni förstått att det är Jennie som ska ha klänningen jag hade med till skräddaren igår. Jag tror inte riktigt hon litar på min smak när det gäller tyget ;). Blir det här bra, kanske???

3 kommentarer:

  1. ne fyy cissi , då tar jag inte på mig den klänningen ;)
    jag tror det är bättre om elin hjälper till att välja tyg , hon vet nog lite vad jag skulle gilla.
    Jag verkligen längtar till klänningen är i sverige !

    kram Jennie :)

    SvaraRadera
  2. Nä färgen kanske är lite tråkig, ska jag beställa den i lila istället?
    Är du säker på att du längtar till klänningen är i Sverige??!!;)
    Kram från banglacissi

    SvaraRadera
  3. Hörru!!! Inte blommigt hälsar jennie då kommer hon DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ ;-)

    Kram fru w

    SvaraRadera