fredag 7 maj 2010

Lördag i Dhaka!

Nu är helgens alla partyn avslutade. Igår var det spanskt party på klubben med spansk mat och en fint uppträdande med flamencodans. Från galen baulmusik i Old Dhaka till spansk tango och flamenco på klubben. Det är nästan så att jag kan säga att jag varit kulturell den här veckan.
Nu väntar jag bara på att familjen ska komma igång, så vi kan ge oss iväg ner till cirkeln och leta tyg. Jerry har också lovat att hjälpa mej välja tyg till två skjortor som ska kopieras och sys upp. Jag har varit till Ferdouz där skjortorna ska beställas tvä gånger och försökt, men det finns 1000 olika tyger att välja på så nu har jag kallat in proffset.
Nu som sagt väntar jag bara på att dottern i familjen ska vakna. Hon åkte inte hem lika tidigt som mor och far igår! ;)
Gulshan Avenue.

1 kommentar:

  1. Det är bra Cissi att proffsen får hjälpa till...då känner vi oss trygga här hemma ;-)
    Det kommer säkert bli kanon bra ;-)
    Kram kram Fru W

    SvaraRadera