fredag 28 maj 2010

En ny rikshaw!!!!

Fantastiskt party ikväll! Massor med surr och eftersom jag "gett mej den" på att samla in pengar till Imans nya rikshaw gjorde jag det, samtidigt som jag träffade en massa trevliga mäniskor, som verkligen var generösa!! Jag fick in 14 000 th ikväll, 6 000 fattas men dt går vi in med. Imorgon får han pengarna och innan jag far härifrån på tisdagmorgon ska jag ha bílder på hans nya rikshaw.
Häng med och se hur dt går. Och är dt nån annan som vill sponsra nått här i Bangla så kontakta mej. En rikshaw kostar 2 ooo svenska kronor, c a 20 000 th. En rikshaw kan försörja en hel familj i många år.

Ha en trevlig helg!!

2 kommentarer:

  1. Hallåj !!!
    Vad du är god och givmild min vän :-)
    Törs du verkligen ge honom pengarna???? ska du inte följa med och köpa en?????han kanske blir rånaad på vägen eller något???
    Ha en jätte bra helg
    ses ju snart ;-)))
    Kram fru w

    SvaraRadera
  2. Jo, så har jag nog också tänkt.
    Nu har han fått pengarna i varje fall. Nu är det bara att vänta på att en ny rikshaw ska dyka upp utanför klubben. Om det går snabbt kanske jag hinner få ett kort till bloggen innan jag åker hem.
    Syns snart!!

    SvaraRadera