lördag 29 maj 2010

Lördag i Dhaka!

Bara två dagar kvar till hemresan. Tidigt på tisdagmorgon bär det av. Den här gången kommer jag att ha 12 timmar att spendera i Doha. Jag har hotell hela dagen och två mål mat. Jag har fått massor av tips på vad man kan se i Doha. Får se vad jag kommer att våga mej på.
I förmiddags ringde vi till Iman för att han skulle ta oss till Amerikanska klubben för lunch. Det är ingen lång bit, så syftet var egentligen att ge honom dom insamlade pengarna. Han fick ett kuvert direkt utanför huset, man vill inte gärna skylta med 20 000 th. Nu återstår att se om det blir nån ny rikshaw!
Annars har det varit lugnt idag. Elin och jag tog en tur till Arong för att handla lite grejer som ska med hem till Sverige och Jerry har jobbat med flytten.
Den här perioden i Bangladesh har verkligen gått fort!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar