lördag 8 maj 2010

Operation "rädda levern är inledd"


Shoppingen igår var trevlig, men varm. Vi åt lunch på Mövenpick mitt i alltihop, som tur var innan vi gick in på marknaden vid Gulshan 2. Det luktar fanken rent ut sagt och kan nog få vem som helst att tappa aptiten. Resultaten blev tillfredställande och nu är det bara ett besök hos skräddaren som krävs.
Kvällen blev mindre trevlig....Elin fick ett av sina rejäla migränanfall, och har knappt sovit alls i natt. Medan hon tagit i fatt sömn och vilat ut efter "migränbaksmällan" har jag inlett min "rädda levern vecka" med yoga och meditation. Meditationen blev avbruten...POOOF..strömavbrott! När jag skulle publicera inlägget för en timme sen slutade internet att fungera och halva texten hade inte blivit sparad. Jerrys och min planerade resa till Nepal nästa helg blir nog inte av pga av oroligheter och transportstrejker i landet........Det är inte alltid det går som man vill!! :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar