tisdag 25 maj 2010

Onsdag 26 maj

Efter nattens surr och morgonens promenad sitter jag nu här igen. Svetten rinner och jag väntar på att badrummet ska bli ledigt. Amir sitter inlåst där och pratar med nån i mobiltelefonen. Få se när han blir klar!
Idag blir det en skapligt lugn dag. Först lunch hemma om familjen hinner med det idag. Jerry flyttar kontoret och Elin skulle både till Mirpur och Tongi idag, om hon orkar. Hon är väldigt förkyld eller allergisk just nu. Hon nyser hundra gånger om dagen, snoret rinner och ögonen är illröda. Vi hoppas nog det är en förkylning för är det allergi trots alla tabletter hon äter kommer det inte att bli roligt. En förkylning går ju åtminstone över.
På eftermiddagen ska jag kanske bort och plocka lite i biblioteket på klubben. Ska också fundera vidare på sponsringen av en ny rikshaw till Iman. Jag har ju tänkt skänka bort en del av det jag jobbar ihop i sommar. Det är ju egentligen en väldigt bra sak att lägga pengarna på. Jag kommer ju också att se att dom verkligen går till det dom var avsedda för. Kanske går det också att samla in åtminstone en del av beloppet. Får se hur det blir!!
Nu har han visst pratat färdigt därinne. Nu en dusch och vidare i livet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar