lördag 22 maj 2010

Glad pingst!

Hur många av er är det inte som saknar annandagpingst just idag. Då hade det varit två lediga dagar kvar. Kan också konstatera att 6 juni än en gång inträffar på en helg. Ingen extra dag ledigt i år eller!! För er alltså! Jag har ju ledigt alljämt! :)
Efter promenaden med Linda tog jag mej hem för en snabbdusch. Sen blev det lunch på klubben och nått som hette "cracked feet treatment whith footmasage" på spat. Behandlingen var suverän, och det känns som jag är ett par 100 gr lättare. ;) Idag när magen är bra igen blev det vin till både lunchen och behandlingen också. Härligt lyxigt!
Här kommer lite kort. Först fastnade jag bara runt hörnet med rikshawn. Dom hade fällt ett stort träd rakt över vägen så jag fick hoppa av. Först tog dom över rikshawn och sen mej. Jag erbjöd mej att byta rikshaw till en som stog på rätt sida om trädet, men se det gick inte.

Nu krånglade jag till inlägget väldigt, så för att underlätta för mej blir det ett till med bilder. Häng med!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar