tisdag 2 mars 2010

Bangla, bangla!!

Jaha, som sagt här har det hänt grejer, eller inte hänt kan jag kanske säga istället. Vattnet i huset är fortfarande borta. En del av oss blev så glada imorse! Lagom när jag kom hem från min promenad var vattnet tillbaka, så jag kunde duscha hemma innan jag åkte till klubben för lite sol. (Jerry och Elin fick däremot åka till klubben innan jobbet och fräscha till sej.) Riktigt skönt var det att kunna spola i toaletterna också! När vi sen kom hem från klubben var vattnet borta igen, så man kan lugnt säga att det blev en kortvarig glädje.
Igår brakade också internet ihop fullständigt. Vi har sen i lördags inte kunnat öppna mailboxarna och tjejerna har inte kunnat använda facebook, och sen igår brakade allt. Nu har datakillen varit här och fixat igång internet igen. Känns i varje fall lite skönt att få tillbaka kontakten med omvärlden. Det är inte kul när allt pajar samtidigt....då vill man gärna åka hem.
Nu är det bara att innerligt hoppas att vattnet snart är tillbaks igen, den här gången för lite längre än en timme.Jaja, idag är vi i varje fall bättre rustade!! En hel tunna med "toaspolarvatten"!!

Igår var jag också jättemodig. Det kom ett sms om att det skulle vara yoga och fullmåne meditation under kvällen. Malin kunde inte följa med, men efter mycket velande bestämde jag mej för att åka dit själv med rikshaw. Allt gick så bra, och jag blir så stolt att jag vågade!
Nä, nu ska jag umgås lite med gubben innan han åker till flygplatsen.
Hej hopp!

2 kommentarer:

  1. Ja du det är väl oftast så att en olycka sällan kommer ensam......Jag vet......;-)
    Hoppas ni snart får vattnet tillbaks.....
    Ha det jätte bäst :-)
    Snart är du i blondinbellas kaliber....snart uppe i 1000 besökare:-)
    Kram kram Fru W

    SvaraRadera
  2. Japp och då ska det firas! med champange om jag hade nån!! ;)
    Varm kram från Cissi

    SvaraRadera