fredag 26 mars 2010

Snabbrapport!

Dagen igår var en lång dag. Vi åkte 8 från Nordic Club och var inte tillbaka förrän 8på kvällen. När vi duschat åkte vi direkt till Molle på ärtsoppa och pankakaor.
Det var gott, men efter dagen mådde jag lite lätt illa. Det var väldigt varmt, jag blev väldigt trött och sen åt vi dessutom lunch och fika på en lokalrestaurang. Eftersom jag fortfarande mår illa när jag tänker på det så får ni vänta lite till på en utförligare rapport om gårdagen.
Nu bär det nämligen strax av till Tongi. Elin och jag ska åka och titta på huset där hon kommer att ha sitt kontor så småningom. Just nu är det under uppbyggnad. Ska bli kul!!!
Innan vi åker ska jag också hinna fixa till tomater som vi ska ha med till Kamal. Dom sålde tomater utefter vägen igår i femkilos påsar för 20 t.......2 svenska kronor!!!! Men nu måste vi ha hjälp att äta upp dom!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar