tisdag 23 mars 2010

Idag har varit en bra dag!

Ja det har hänt mycket och det är skoj. Först båtturen och sen träffades Elin och jag för att handla lite kläder och en födelsedagspresent till Jenni, som fyller 24 år idag. Vi hittade nästan den största presenten som fanns, en helkroppsspegel med urtjusig guldram! ;) Den har vi forslat i rikshaw från Gulshan 1 och när jag tog det här kortet skulle Elin strax iväg till Jenni för lite spa och middag. Hoppas dom får en trevlig kväll! Jag kan bara säga att bengalerna tror inte jag är klok. Jag handlar själv, både mat och "träd" och nu dessutom ett jättepaket. Det gör man nämligen inte här om man är välbeställd. Här bär man inte ens sin egen väska!

Jerry och jag ska strax iväg på middag också. Vi ska till Molle och äta skinkstek. Anders kommer hit strax innan och ska åka med oss och våran chaufför. Han bor väldigt nära på ett Guest House vet vi nu. Han åkte med oss hem i lördags nämligen och det var så roligt. Vår bil med Anders och allihop körde in i fel hus. Vakten gjorde honnör och öppnade grinden till husets garage och in for vi. Anders sa hej och klev ur bilen! Plötsligt vänder han helt om gör honnör åt dörrvakten och går ut igen. Coolast var Anders....vi andra vi dog nästan av skratt! När vi äntligen förstod att vi var i fel hus!!!
Som sagt: Fler bilder från båtturen kommer senare ikväll, eller kanske imorgon! Får se vad klockan blir innan vi är hemma igen.

1 kommentar:

  1. Spegeln var super!! Bästa födelsedagspresenten jag kunde få :D Stort tack!

    SvaraRadera