onsdag 10 mars 2010

Onsdag 10 mars 2010

Idag har jag mest varit hemma och njutit av att höra vattnet porla i ledningarna i huset. Jag tog en tur till affären på förmiddagen och när Elin kom hem från jobbet tog vi en sväng till bankomaten och till grabbarna som säljer krukväxter utanför parken. Jag handlade 4 små skott. När Elin kom på att nån kanske hade pinkat på dom fick jag bära alla själv. När vi kom hem planterade jag dom nya växterna i krukor där gamla blommor dött. "Påtarlusten" vaknar så här års nämligen.


Ikväll har vi varit med chaufför och ätit på Bella Italia, en italiensk restaurang med pasta och pizza. Ja, det hörde ni väl på namnet förresten.
Nu är det bara läggdags som återstår. Godnatt med er och hoppas ni haft en härlig dag i solen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar