onsdag 10 mars 2010

Nu har jag tagit saken i egna händer!


Titta vad jag hittade när vi var ute och promenerade igår. ;) Kranen med stort K! Och tänk det hjälpte! Nu har vi vatten oftare än vad vi inte har vatten!!
Nä skämt åsido ikväll vill jag gärna ha vatten ivarje fall, för ikväll får vi lite främmande. Förhoppningvis kommer både Molle, Malin och Jenni hit på en fördrink innan vi ska till klubben. Molle vet vi för han ska vår chaffis hämta och skjutsa hem ikväll. Molles bil har nämligen tagit semester.
Dom andra har ju som alla (dom som jobbar alltså ;)) problem med möten som drar ut på tiden och trafiken som emellanåt är förskräcklig. Vi får se hur det blir. I Dhaka har jag ivarje fall lärt mej att vara flexibel.
På förmiddagen har jag tränat och sen tog jag rikshaw till cirklen för att köpa rosor att pynta lite med. Nu väntar jag bara på att Elin ska ringa om lunchen och sen väntar jag också på den tusende besökaren på min blogg. Det är roligt att det är så många som läser min lilla dagbok från Bangladesh.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar