onsdag 17 mars 2010

Är du farligt smaltjock?

Va´? Vad är det för fråga i Aftonbladet igår egentligen. Dumsnäll har jag hört talas om, men smaltjock det var nått nytt. Och hur är man då om man är smaltjock? Jo, man är smal och sen liksom tjock i smyg, invändigt i magen alltså! Ja, hellre det än att var tjockskallig i varje fall.
Ibland får dom till det i våra kvällstidningar!
Nu på morgonen har jag stapplat runt mina fem varv i parken, dom första två var hemska! Gummigubben var gjord i hårdplast idag tror jag!! Oböjlig!!
Nä, tacka vet jag min vanliga yoga, lite lagom spänstigt och med mycket go´ meditation och avslappning. Snart går grundkursen om igen och jag funderar allvarligt på att upprepa den för att få lite repetition. Det är flera stycken på klubben som är intresserade av att hänga med också och det är ju kul.
Nu ska jag strax ta mej bort till klubben och lägga mej i en solstol en stund. Jag får passa på att sola när klubben är lugn eftersom min bikini håller på att ramla i smådelar. Bygeln i överdelen sticker ut och behöver hela tiden puttas tillbaka, knäppet har gått sönder så jag är tvungen att knyta den på ryggen. Nu behöver jag verkligen hem till Sverige och köpa bikini (i ett muslimskt land har dom lite ont om det nämligen), men det är snart dags!! Om drygt två veckor närmare bestämt 5 april kommer jag till Sverige för tre veckor!
Ses då allihopa!

Nu är dt snart inget vatten kvar i sjön i parken och fortfarande vet jag inte varför!??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar