lördag 13 mars 2010

Lördag förmiddag!

Igår kväll hade jag en liten träff med Molle. Vi var och åt middag. Mycket trevligt och maten blev betydligt bättre än dom nudlar jag hade tänkt mej.
Idag är det lite segt på förmiddagen, men jag har i varje fall kört ett yogapass med meditation efter. Det är riktigt bra faktiskt!
Ikväll ska Elin och jag försöka komma iväg till Westin och se solen gå ner från baren på vån 23. Kanske kan det bli ett bättre kort den här gången. Egentligen skulle vi åkt igår, men Elin blev bjuden på fest och det är klart att det är betydligt roligare än sitta med morsan och häcka. Själv somnade jag klockan halv tio igår. Det måste varit "gammmeln", som kom på tillfälligt besök. För tagit mej det har han inte gjort!;)
Som avslutning på detta något torftiga inlägg lägger jag ut en bild på Amirs elarbete. För ett tag sen brann tryckknappen på min sänglampa sönder och sen dess har lampan bara stått och skräpat i ett hörn. Igår började Amir greja med nått och jag märkte att det var något speciellt. Han klippte och klistrade så det stog härliga till, och så småningom blev det klart. Nu har jag en sänglampa igen, dock inte S-märkt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar