söndag 7 mars 2010

Håglös!!!!

Idag har det varit en väldigt lång och faktiskt lite deppig söndag med ideliga strömavbrott och inget vatten mer än en timme på morgonen. En box med "Deperate housewife"s avsnitt som funkar halvdant har också gjort framförallt Elin alldeles frustrerad.
Det har blivit väldigt varmt och nu håller jag mej helst inne i luftkonditioneringen. Efter bara en kort promenad ute behöver man nämligen ta en dusch. Eftersom vi inte har nått vatten är det omöjligt, och alltså stannar jag mest inne. Gud, vad jag gnäller!!
Som sagt en lång dag har det varit med endast lunch på klubben och en snabb shoppingtur som avbrott. Nu ska vi snart göra tacos till middag, vi lyckades få ihop alla tillbehör. Det ska bli gott!!
Här kommer lite fler bilder från igår. Första kortet är från busshållplatsen vid Gulshan 2 marknaden där ett rejält slagsmål utbröt mitt framför näsan på oss. Dom andra bilderna talar för sej själva tycker jag.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar