söndag 14 mars 2010

Bilder från mitt tak!

Igår kväll när solen höll på att gå ner drog det ihop sej till oväder. Molnen drog sej tillbaka, så det blev aldrig nått av det. Hur som helst var ljuset fantatiskt, så jag gick upp på vårt tak och tog lite kort. Inga kort i världen kan göra den himlen rättvisa. Det var så fint!!



Idag på morgonenpromenaden tog jag en omväg via gymmet på väg 63, för att boka lite olika träningspass. På onsdagmorgon klockan 8 blir det ett hatha yoga pass för min del (ska bli spännande) och på söndagkväll ska jag köra ett spinningpass på en timme. Det behövs lite konditionsträning också, och just nu med en värme på 32 grader är det inte kul att springa. Jag hoppas spinning kan bli ett alternativ. Med AC då förstås!!
Nä, nu är det snart lunch!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar