torsdag 11 mars 2010

Båtköp!

En ny dag i Dhaka! Solen skiner och det är 30 grader varmt, morgonpromenaden var rätt så svettig. Det blev en extra runda också för bankomaten nära oss var paj. Jag börjar undra om den nånsin har fungerat. Pengar behövdes för snart ska jag till klubben och köpa en båt! Inte en hel utan bara en liten bit, en andel som ger oss rätt att boka båtutflykter mest när vi vill för en väldigt billig penning. Det ska bli skoj att ge sej iväg på första turen så småningom. Mer om det kommer säkert.
Här kommer några bilder jag tog på ett husbygge igår. Det är verkligen ett utvecklingsland jag lever i.

2 kommentarer:

  1. Hallå vännen !!
    Har du firat med skumpa nu!!!!! 1000 besökaren plus några till ser jag :-)
    Grattis snart i kapp blondin bella och compani :-)
    Må nu så gott
    Bamse kram från Fru W

    SvaraRadera
  2. Japp, nu får dom passa sej!!
    Och ikväll ska jag fira på Westin, dock inte med skumpa! Men ett glas vin blir det nog istället!
    Syns snart!
    Kram Cissi

    SvaraRadera