tisdag 2 mars 2010

Vattenproblem!!

Igår hängde jag med tjejerna ut och åt. Vi var till Steakhouse. En alldeles nyöppnad restaurang med "västerländsk" mat och nya fräscha lokaler. Som reklam blev vi bjudna både på förätten och efterrätten, inte dumt alls.
När vi kom hem var lyckan fullständig!! Det fanns vatten igen!!
Idag på morgonen däremot var det väck igen, sen kom det tillbaka, sen var det väck osv, osv. Tjejerna ska med Elin till TCM:s skola/barnhem i Malibag idag, så dom kunde i varje fall gå på toa innan dom åkte. Själv tänker jag nog för säkerthets skull åka bort till klubben och duscha efter min promenad. Inte så kul att bli stående inschampoonerad och plötsligt utan vatten.

2 kommentarer:

  1. Det ka ju vara en rolig syn för portis om inte annat....;-)
    Kram Fru W

    SvaraRadera
  2. Japp, jag ser det framför mej. En riktig ragata, högröd i ansiktet av ilska!
    Just nu är jag väldigt nära att EXPLODERA!!!
    Solig kram!! Cissi

    SvaraRadera