söndag 28 februari 2010

1 mars i Dhaka!

Efter en förmiddag på klubben är jag nu hemma en sväng för att packa upp badväskan. Jag började med vattengympa nio imorse. Det är inte så kul längre, vi är bara en tre-fyra stycken varje gång. Vi får se om jag går på onsdag.
Sen träffades vi allihop för lunch. Jerry och Elin kom på lunch från jobbet och dom andra tjejerna kom från skräddaren med varsin snygg partyblåsa i bagaget. Tjejerna skulle stanna i solen på klubben en stund medans jag ska ge mej ner till marknaden och shoppa lite pärlor, som ska hem till Sverige. Jerry åker imorgon, så då får man passa på att få hem lite grejer.
Just nu är jag lite orolig för vattnet i huset också. Just nu finns det inget kallvatten i kranarna. Det blir nog inte så kul om vattnet tar slut!! Inga duschar, ingen toa, ingen tvättmaskin när vi är så många som sex personer. Jag ska passa på att fråga portvakten när jag passerar honom på utvägen. Sen får jag väl ringa och varna alla. Duscha på klubben och pinka i ett dike på vägen hem!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar