fredag 12 februari 2010

Tack alla...

....för omtanken i kommentarerna! Det har värmt och verkligen kännts jättebra!!

Säkert har det "puttat" mej åt rätt håll också för idag mår jag faktiskt bättre. Snoret rinner och hostar gör jag, men febern har gått ner till lite mer hanterbara nivåer och jag känner mej piggare. Kanske kan det endera dagen bli ett glas vin istället för värktabletter!
Jag undrar vad för sjuka jag har. Grönt och gult snor har jag hört talas om i Sverige, men svart snor måste va´ en Bangla grej. Jag hade flera dagar innan jag blev sjuk ont i bihålorna i pannan, så jag hade på känn att det var nått som behövde komma loss och ut. Kanske är det alla luftföroreningar jag dragit i mej på mina promenader. Jag undrar jag....?? Kanske får jag göra som en del andra, skaffa munskydd!!

2 kommentarer:

  1. Hej Cissi!
    Håll dig i sängen, det svarta som kommer ut är nog det som lossat från bihålorna så snart är du bättre.
    Krya på dig och var räddom dig. Hälsa gubben.
    Kram från svärmor

    SvaraRadera
  2. Hej svärmor! Här blir det bara bättre och bättre, det verkar som det värsta är över nu!
    Så skönt!
    Jerry hälsar till er båda!!
    Stor kram Cissi

    SvaraRadera