måndag 8 februari 2010

Titta vem jag träffade idag...

....den lilla hundvalpen.
Jag mötte honom på min eftermiddags promenad precis på samma ställe jag först såg den fast den här gången innanför garagestängslet. Han såg ut att må väl, så det verkar som nån till slut förbarmade sej över honom.

Egentligen skulle jag gått direkt efter lunch, men jag somnade som en stock med boken på näsan. När jag väl vaknade tog det en timme att få liv både i huvudet och kroppen. Sova middag är skönt, men det är ett rent elände när man ska upp!
På kvällen blev vi inbjudna på yoga hem till våra kursledare. Jag åkte i fin blusen och ett par tajta byxor för jag trodde det bara skulle bli nån slags avslutning med prat, men det var ett yogapass med avslappning efter. Det blev inte så bra idag för byxorna satt för hårt och under blusen och mitt fina linne fullkomligt rann svetten. Stressad blev jag också för tjejerna skulle ha bilen för middagen. Aja bättre lycka nästa gång!
Imorgon ska jag lägga ut lite mer kort från min promenad på vägen jag ville besöka redan i förra veckan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar