tisdag 16 februari 2010

Ensamkväll!

Efter lunchen tog jag rikshaw bort till klubben för fotmassage och pedikyr. En och en halvtimme går fort, för min del fick det gärna vara dubbelt så långt. Det är så skönt. Jag blev kvar på klubben ett tag i ett försök att dra ut på dagen lite. Jag visste nämligen om att det skulle bli ensamkväll. Jerry är med i Nordic Clubs dartlag och dom har match ikväll, och det brukar bli rätt sent.
Ibland är det skönt att vara själv, men ibland blir det också tråkigt, som nu t ex. Kanske har jag också vant mej vid att ha Elin som sällskap. Inget mer gnäll nu! Imorgon kväll ska vi i varje fall ut och äta. Ska bli trevligt!!
Annars kan jag rapportera att nån rörmokare har jag inte sett röken av idag. Få se om han kommer imorgon?! Jag skulle gärna ha igång tvättmaskinen!
Jag har pratat med Elin i Kambodja också, dock över väldigt dålig lina. Allt var bra och inatt åker dom tillbaks till Pnom Phen och sen vidare med flyg till Kuala Lumpur imorgon förmiddag för två nätter i storstan.

Lumpsamlarpojke vid Gulshan Lake imorse.

Två gamla män på "åpromenaden", också imorse.

2 kommentarer:

  1. VAd skönt att läsa att du är lite piggare......och till och med orkar med litte massage och pedikyr ;-)
    Här hemma är halva fam genom förkylda....hoppas de piggar på sig för på torsdag åker vi till helsinki på kryssning....hoppas det inte blåser bara.....
    Ha det jätte bäst
    Bamse kramar
    Fru W

    SvaraRadera
  2. Halloj Marie! Önskar verkligen att hela din familj ska bli pigg till torsdag. Och du!
    Krocka inte med ett isberg!!!
    Hälsa alla och ha en bra kryssning!!
    Varm kram från Bangladesh

    SvaraRadera