fredag 26 februari 2010

Yes, jag har lyckats komma över datorn några minuter. ;). Jerry och jag har precis kommit hem från klubben efter lunch och lite fotmassage. På det där spat kunde jag sitta jämt!!
Ärtsoppa med pannkakor till efterrätt hos Molle igår var mums och kvällen var väldigt trevlig. Vid 11-tiden åkte vi vidare. Vi stannade till på klubben en stund, eller en stund, ända till dom stängde blev det. Det blev några glas vin till, lite dans och lite mer babbel med alla möjliga. Tjejerna hade varit på klubben hela kvällen, så nu kunde vi göra sällskap hem. Det blev lite trångt i bilen, men det gick. Det är ju inte mer än knappt en kilometer hem.
Nu vidare...strax är Molle här för vi ska äta middag ihop ikväll också! Måste hinna duscha innan. Så nu hejdå! Vi hörs!!
Här kommer en liten grabb som tillsammans med sina kompisar plockade ner fågelbon när jag var ute och gick igår. Han förklarade varför när jag frågade, men på Bangla så tyvärr förstod jag ingenting.

Och igen hejdå! Det är ett släktdrag att säga hejdå i fem minuter påstår min man! Men man kommer ju alltid på nått mer att säga....så är det!
Hej!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar