torsdag 11 februari 2010

Fever...

..faktiskt nästan 39 grader. Vet inte när jag hade så mycket feber sist. Det är tungt och ont gör det överallt. Aja, det går snart över igen!
Kvällen har jag tillbringat alldeles ensam framför TV:n. Jag har sett en väldigt bra film, som vi fick med oss från Tobbe och Marika. "Kautokeinoupproret" handlar om samer på den norska sidan, som gör uppror mot en handelsman i byn. Fantastisk film, men man blev inte gladare av den precis. En otroligt gripande och dessutom sann historia, som jag varmt kan rekomendera.
Har också fått ny rapport från tjejerna. Dom har hittat ett fint hotell i Sihanoukville. Dom tyckte det var lite dyrt, så än så länge har dom bara bokat en natt. Dom är inte dumma dom inte. Kan också säga att som kompensation fick dom flyga första klass till KL.
Nä, nu ska jag rota reda på mer alvedon och så blir det nog sängen igen.
GODNATT!

2 kommentarer:

  1. Stackars Cissi!
    En vecka med tjejerna tog på krafterna. Du och Jerry har gjort ett kanonjobb kring allt med vistelsen. Nu har ni två veckors vila.Krya på dig!Hälsa Jerry!
    Kram Peter och Cattis

    SvaraRadera
  2. Det är jättekul att ha tjejerna här och Elin tycker verkligen det är kul att visa dom Bangladesh. Det är nämligen så gott som omöjligt att beskriva!!
    Kram Cissi...Jerry hälsar!!

    SvaraRadera