tisdag 9 februari 2010

Lite bilder!

Tjejerna är iväg och äter middag innan dom ska till flygplatsen, så då passar jag på.
Gatan i Bharidara var inte sådär väldigt intressant, bara risig. Väldigt uttittad blev jag också, så jag vände rätt fort tillbaks igen.

Män som säljer nötter från en vagn dyker upp överallt. Däremot har jag inte vågat köpa än så länge. Jag är rädd om magen.

Så här såg det ut ett par hundra meter in på gatan, inte så vidare upphetsande precis.

En mer än fullpackad rickshaw, och som sagt bangladeshier bara älskar kameror.

Precis efter jag tog det här kortet släppte han ena "skakeln" för att vinka han med. Det höll på att ta en ände med förskräckelse, men han fixade det.
Nu är det snart dags att säga hej till alla tjejer. Jag kommer att sakna allt tjatter och fnitter i huset. Men om två veckor är dom tillbaks igen....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar