söndag 11 april 2010

Vilken helg!

I fredags var jag hemma och umgicks med Hanna och hennes kille. Det är en riktigt trevlig kille hon fått tag på och vi hade väldigt roligt. Kanske mest jag efter ett par glas svenskt vin! Vi såg också ett avsnitt av nått som hette Solsidan på TV. Om den serien släpps på dvd kommer jag absolut att köpa den!! Tokkul!!
På lördagmorgonen tog jag cykeln på en tur igen, bla ner till stan för att uträtta lite ärenden. Där hade jag en fantastisk tur och stötte helt plötsligt ihop med Catarina och Peter, som precis skulle ta en fika. Det blev en trevlig timme på Coffe House.
På eftermiddagen kom svärmor och svärfar på en kaffe. Vi såg på kort och hade väldigt trevligt vi också.
På kvällen åkte jag till Oxelösund och åt middag på en thairestaurang med fru W och Mia. Maten var fantastisk och sällskapet likaså.
Idag skiner solen och det är helt underbart ute. Jag har klippt roshäcken, och inte ens det var nått större besvär. Jag skuttar runt som en leende idiot och bara njuter av allt som är att göra och allt som händer.
Nu ska jag avsluta denna fantastiska helg med middag hos mor och far!
Som avslutning på inlägget kommer ännu en sommarbild. Snart är vi där!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar