fredag 9 april 2010

Svensk tid!

Har suttit och kollat datorn en stund på morgonen och försökt få kontakt med familjen i Bangladesh. Då läste jag bla en rolig sak på SN:s hemsida. I vintras rasade tennishallen i Nyköping in över en kaninutställning. Ingen människa skadades eftersom det hände på natten, däremot gick det nog åt några kaniner. Hur som helst var det många som räddades ur rasmasssorna också och idag kunde man förstå vad dom passade på att roa sej med när dom fick chansen. "Många kaninungar födda drygt två månader efter takraset." Ja, dom är väl inte kaniner för inte, eller??!!
En ny dag har precis börjat, får se vad jag ska hitta på med den. Igår fick jag mycket gjort i varje fall. Först med cykel till stan och frisören. Skönt!! Sen var jag och handla två nya bikinis åt mej. Det blev inte billigt, men, men. När jag kom hem gick jag ut i trädgården iklädd endast en tjock tröja. När jag äntligen blivit klar med stora gräsmattan och dom rabatterna frös jag som 17. När jag kom in upptäckte jag att det bara var fyra grader på termometern!! Efter ytterligare en cykeltur till närmsta ICA butik blev det ett varmt bad.
Sen slog jag den här veckans uppesittarrekord. Jag orkade vara uppe ända till elva vilket fick till resultat att jag sov till åtta imorse istället för till fem. Svensk tid inställd lagom till helgen. Finemang!!
Kameran har gått sönder igen, det måste vara fukten i Bangla. Jag lägger istället ut lite bilder från trädgården från förra året. Sommar bilder behöver vi så här års!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar