torsdag 22 april 2010

Möte i Doha!

Festen blev något blöt igår, men ändå mår jag bra idag. Det är skönt för det är en del att greja med. Bastun är tömd och redo för renovering. Tyvärr snöar och regnar det idag med, så mycket mer i trädgården kommer jag nog inte hinna den här gången.
För på lördag ska jag först till Doha och möta Elin. Ja, så dumt blev det faktiskt! Hon åker från Dhaka imorgonbitti och sen bjuder Quatar Airways henne på hotellrum, transfer m.m dom timmarna hon måste vänta i Doha. Hon lyfter mot Sverige natten mellan lördag och söndag ungefär samtidigt som jag har min mellanlandning i Doha. Kanske kan vi ta en fika! ;) Och sen fara vidare åt varsitt håll.
Där ser man vad ett askmoln kan påverka livet. Vi har ju inte suttit i sjön precis, som många andra och det är jag glad för.
Nu vidare i stöket...

När aprilsnön yr kring husknuten kan man åtminstone drömma om sommaren.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar