onsdag 21 april 2010

Kanske, kanske inte?

Idag faller regn blandat med snö och det är två grader varmt, inte mycket att ha, det inte. Just nu sitter jag bara och hänger och väntar på att klockan ska bli två. Då kommer företaget som ska göra iordning vattenläckan i bastun på besök. Ska bli intressant att få en idé om vad det kommer att kosta. Ojojoj!
Så småningom kommer också Marie att dyka upp, för en fördrink innan vi ska fortsätta till en jobbarkompis på mat. Just nu känns det som "jobbarkompisar" igen eftersom jag fått rätt så mycket jobb när jag ska vara hemma i sommar. Får väl se om jag kommer ihåg hur man gör??!
Hur blöt kvällen blir beror alldeles på om Elin kommer att påbörja sin flygning från Bangla ikväll (jag håller tummarna). Då ska hon hämtas på Arlanda imorgon. Kanske kommer också Hannas kille att kunna komma hem som planerat från USA imorgon. Det är mycket kanske just nu och inte alldeles lätt att planera. Man får helt enkelt vänta och se!!!
Här kommer lite bilder från vackra Nyköping från förra sommaren.


2 kommentarer:

  1. Ja se jag dök upp......och trevligt var det :-)Tack så mycket för god drink.För mig blev det inte så blött ju eftersom jag skulle upp och jobba :-( Undra just hur det blev för er som blev kvar och var lediga????......Väntar på rapport ;-)
    Puss och kram skumbanan//Fru W

    SvaraRadera
  2. Det blev inte så blött faktiskt. Samtidigt som jag tackar gudarna för att det finns en raderknapp på tangentbordet. Du har inte en aning om hur länge jag kämpade med det här svaret. Paraplyt tar Thomas ansvar för, jag lyckades aldrig hitta det!! ;)
    Syns på fredag!!
    Stor kram från Cissi

    SvaraRadera