fredag 23 april 2010

Hejdå Sverige!

Nu bär det snart av mot Bangladesh igen. Tidigt imorgon kommer mamma och pappa för att köra mej till Arlanda och samtidigt hämta Elin, som just nu verkar ha riktigt tråkigt på sitt hotell i Doha. Snart ska hon till flygplatsen och fortsätta hemresan med sin andra flight. Som sagt en snabb träff på Arlanda blir det.
Jag sitter här och funderar över mina veckor i Sverige och kan inte konstatera annat än att jag är helnöjd. Jag har hunnit allt jag ville och lite till. Det enda jag kan klaga på är vädret dom senaste dagarna. Riktigt aprilväder, kallt och blött. Men väder är väder och bara att acceptera.
Nu är det igen bara adjö som återstår och som jag sagt förr, så vänjer man sej aldrig vid det. Den här gången kommer det nog att gå lite lättare eftersom jag snart är tillbaka i Sverige igen. Vi ses då!! Och var rädda om er så länge!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar