torsdag 15 april 2010

Torsdageftermiddag!

Mycket händer hela tiden och just nu är det inte bara positiva saker. För det första kommer inte Elin att kunna komma till Sverige imorgon. Askan från den isländska vulkanen stänger allt svenskt luftrum från 22.00 ikväll. Hon får snällt sitta kvar i Bangla och vänta på att en landning i Sverige ska bli möjlig igen. Inte så muntert precis. Jag tycker verkligen synd om henne. Hon har mycket planerat och längtar jättemycket!
Sen har försäkringsbolaget varit här och kollat vattenläckan vi haft i bastun i vinter. Ser ut att bli en dyr historia det där!! Hualigen!
Trevlig lunch blev det i varje fall idag med några gamla jobbarkompisar och alla deras barn. Man glömmer fort hur det är med småbarn, att det går i ett dygnet om! Jobbigt var det ibland, men också väldigt roligt med många mysiga stunder. Skoj var det att träffa jobbarkompisarna och kanske blir det så att jag kommer att jobba lite när jag är hemma i sommar. Det vore faktiskt kul! Jag saknar faktiskt jobbet!! Det trodde jag väl aldrig att jag skulle göra för knappt ett år sen. ;)

2 kommentarer:

  1. Jag saknar dig <3
    Bamse kramar Marie

    SvaraRadera
  2. Halloj!
    Ska ringa Chefen imorgon för att kolla om hon har nått sommarjobb åt mej. Känner mej som tonåring igen ;)!
    Ses!
    Kram Cissi

    SvaraRadera