onsdag 7 april 2010

Onsdag!

Trädgårdsarbete är en härlig sysselsättning, och faktikt finns det många vårtecken under alla löv. Det spirar!! Hoppas det kommer att vara varmt dom här veckorna jag är hemma, så jag hinner njuta av några av alla vårlökarna.
Annars går dagarna fort. Igår kväll var jag och hälsade på svärmor och svärfar några timmar. Vi hade väldigt trevligt, och på hemvägen hade jag vant mej vid högertrafiken igen. På dit vägen var jag nämligen tvungen att fundera lite för att veta vilken sida jag skulle köra på. Just snyggt att bli tagen av farbror polisen för vänstertrafikskörning! Undrar vad det kostar?
Ett kort inlägg blev det i varje fall. Nu in i duschen och sen ska Hanna och jag till Oxelösund och hämta en dubbelsäng med Skodan. Tur att den består av två nittiomadrasser! Ska också försöka hinna maila ett recept på en god räkgryta till en kompis. Så härligt att ha massor att göra. Jag är nog inte gjord för att vara lyxhustru!
Hej för nu!!

1 kommentar:

  1. Tack för receptet :-)
    Det ska prov ätas i helgen tror jag ;-)
    Får se om jag lyckas lika bra som du????:-)
    Ha det bäst flodhäst
    Kram Fru W

    SvaraRadera