fredag 16 april 2010

Helg igen!

Inget nytt på askmolnsfronten. Elin blir kvar ett dygn till i Dhaka. Vi får väl se om hon kanske dyker upp på söndag. Tiden börjar bli knapp eftersom vi har resan tillbaka bokad till nästa lördag. Vi får se om hon hinner hem.
Idag har jag varit väldigt lat, och bara lyckats städa lite skåp. I och för sej var det en rätt omständig procedur för mycket skräp fanns det som ska gås igenom. Sen har jag skalat ett kilo iskalla räkor. Det ska bli räkmackor ikväll. Det är en grej jag längtat mycket efter, det och glass. Jag köpte faktiskt en stor glass när jag var på ICA förut. Dum som jag var klev jag på cykeln och bara efter ett par hundra meter ploppade glassen snyggt ut ur pappret och landade tjusigt upp och ner i en sandhög. Jag blev så ledsen så, och var väldigt nära att cykla tillbaka för att köpa en ny. Men nej! Till ett litet besviket barn är det väl ok, men för mej får det bli en ny imorgon istället.
Ha en trevlig helg!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar