måndag 5 april 2010

I Sverige!

Jodå, jag är framme i Nyköping fast lite strul blev det. Jag somnade inte! Däremot blev vi försenade till Doha, så jag hann med nästa flyg på "final call" fast jag bara hade en halvtimme på mej. Att vi var försenade fattade jag inte förrän vi nästan var framme i Doha för jag sov verkligen hela flighten, t o m vid starten.
I Stockholm väntade Hanna och gamla Skodan på mej. Det var så gott att se henne igen och kramas för första gången på tre månader. Det skulle vara förbjudet att vara borta från sina ungar för länge!
När vi kom till stan satt mamma och pappa nästan på trappen och väntade på oss. Fler kramar blev det!!
Efter en god natts sömn i en mjuk säng håller jag nu på att göra upp planer för mina nästan tre veckor i Sverige. Jag vill verkligen hinna så mycket som möjligt!!! Inläggen kommer nog inte att dugga särskilt tätt dom här veckorna, men ett och annat kommer det nog at bli.
På återseende!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar