fredag 29 januari 2010

Trött!

Nu är jag verkligen skittrött! I förra inlägget kunde jag inte avslöja att vi skulle på middag på kvällen, hemlis ni vet. Men nu kan jag säga att middagen var god och jättetrevlig, och jag tror vår 40-åring var nöjd med dagen också. Det var knytis och "vår" mat som blev över fick vår chaffis ta med sej.
Sen jag kom hem har jag pratat med både Hanna och pappa på msn och allt verkar ok där hemma. Känns riktigt bra måste jag säga! Att leva och bo i Bangladesh är fantastiskt, men så är det bara det här att det är väldigt långt hem där alla nära och kära bor. Jag saknar er!!!
Imorgon ska jag i varje fall lugna min själ på ett yogapass hos en indisk guru. Jag blev inbjuden att hänga med Malin och två av hennes kollegor på en yogakurs, fem kvällar i rad och tre timmar varje gång. Just nu blir jag inte ett dugg lugn av det, snarare tvärtom. Shit, håller min "homemade" yoga, vad ska jag ha på mej, ställningen hunden heter den "dog" på engelska. 100 frågor på en gång...är jag inte alldeles slut efter passet imorgon kanske det kommer en rapport!

2 kommentarer:

  1. Hej!!!!! Låter som om du verkligen behöver yoga på " riktigt"..... kan förstå att du känner att det är väldigt lång hem....... ibland ;-) ha det fortsatt mysigt.... kram Mia

    SvaraRadera
  2. Halloj Mia! Det räcker att bara tänka på vintern ni har där hemma så dämpas hemlängtan lite. Hörde att det skulle bli mildare efter helgen i varje fall!!
    Ha det gott!!! Kram Cissi

    SvaraRadera