onsdag 20 januari 2010

En lyxig dag!

Det blev massage direkt istället, för dom hade tid. Så skönt! Vid halv ett var vi klara och kom ut till strålande solsken...HÄRLIGT! Vi åkte till klubben satte oss i solen, och njöt av en riktigt lång lunch med kaffe efter. Sen ville vi egentligen gå hem, men vår trogna Iman stod utanför med rikshawn. Då åkte vi en bit med honom, för att han skulle få tjäna en slant. Vi klev av vid parken och gick en sväng där innan vi fortsatte hemåt. Många med oss var ute i vårsolen och njöt!
Sen blev det till att läsa en stund. Jag har fått tillbaka läslusten tack vare en härlig bokserie skriven av en norsk kvinna vid namn Anne B Ragde. Den första boken "Berlinerpopplarna" läste jag ut på två dagar Och nu håller jag på med andra delen "Eremitkräftorna".
Ikväll blev det amerikanska klubben för Elin och mej. Vi fick skjuts av Jerry och hans besök från Sverige. Sen tog vi rikshaw hem. Nu är jag lagom mätt och väldigt nöjd med min dag i riktig lyxhustruanda. Nu ska det bli riktigt skönt att krypa under täcket och fortsätta med boken!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar