fredag 15 januari 2010

Blommor till mej!

När Elin kom hem från sitt möte var hon så trött, så trött. Vi käkade potatisplättar hemma och sen blev det till att sova middag. Faktiskt sov jag i två timmar, och inte ens då ville jag gå upp. Så skönt! När gubben kom hem från jobbet på kvällen hade han blommor till mej. Att få blommor är väldigt roligt, det borde alla kvinnor få ibland!
Nu ikväll har vi varit hos Molle på fördrink. Jag kunde äntligen lämna tillbaks sillen jag lånade till "ladies christmas lunch". Sen åkte vi till El Toros och åt mexikanskt. Förrätten var god, men huvudrätten var alldeles för stark för mej. Åt knappast nått för säkerhets skull..imorgonbitti ska nämligen Elin och jag till en årlig marknad och shoppa. Då vill det till att både magen och blåsan är i fin form!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar