fredag 29 januari 2010

Elände och födelsedag!

Igår kväll blev det inte så kul. Hanna hörde av sej från Sverige och sa att vi haft en vattenläcka i garaget hemma i huset. När jag fick tänka till ett tag tror jag det är så att vattenledningen mellan garaget och bastun har frusit. Inte kul!! Nu är i varje fall vattnet avstängt ut i garaget så inget mer kan hända nu i varje fall. Så fick jag också veta att mamma varit en sväng på lassarettet. Ännu värre! Ibland är det verkligen inte roligt att vara i Bangladesh. Det är VÄLDIGT långt hem.
Hur som helst, efter väldigt lite sömn för min del har vi firat en fyrtio-åring idag.
Först med frukost på amerikanska, sen sol på klubben med lunch. Därefter spa för födelsedagsbarnet, två andra tjejer och sen jag. Vi tog fotmassage och sen huvudmassage. Sååå skönt, och ännu lite bättre blev det med en strawberry margarita till.
Nu är jag som gelé i kroppen, riktigt relaxed, men ännu ett par timmar återstår av dagen.

2 kommentarer:

  1. Hej Gumman :-)
    Hoppas det inte var något allt för alvarligt med din mor. Men ha nära och kära på lasarettet är aldrig kul än mindre när man är långt ifrån.
    Hoppas även det ej blivit något alltför alvarligt med läckan i garaget.....
    J-vla vinter nu får det vara NOG!!!!!
    Ha det jätte bäst :-)
    Bamse kramen till dig sänd gärna hit lite värme.....:-)
    Fru W

    SvaraRadera
  2. Hejsan! Allt är lugnt på hemmafronten igen, så skönt!!
    Och du, jag önskar er verkligen vår därhemma!! Vilken skitvinter ni haft!!!
    Massor med tankar på dej!! Kram Cissi

    SvaraRadera