söndag 10 januari 2010

Annars idag då? Jo, vi har letat bäddmadrass och lakan igen och jag blev så glad när vi hittade fina bäddlakan i Gulshan 1. Så fort vi kom hem packade jag upp för att prova om dom hade rätt storlek för dom nyinköpta täckena. Då är det bara vanliga enkla "underlakan" fulla med blommor. Vad ska man med dom till egentligen? Underlakan eller bäddlakan med blommor på, hur man än gör kommer ju täcket överst!
Jag får lämna tillbaks dom tänkte jag, men så plötsligt slog det mej att eftersom jag köpt fyra kan jag faktiskt gå till en skräddare imorgon, för att sy ihop dom två och två till påslakan. Smart va`? ;)
Bäddmadrass gick jag bet på igen, men det är ju en dag imorgon också. Så nu godnatt!!

2 kommentarer:

  1. Hej Vännen!!!
    Skönt att läsa att ni är i gång igen där borta......massor av roligt och intressant att läsa:-)
    Och vad du är klok cissi som trollar med lakanen och vad jag förstår så var de väl väldans dyra oxå?? ;-)
    Bamse kramar från Fru W

    SvaraRadera
  2. Halloj!!
    Kanske inte det billigaste Dhaka har att erbjuda, men när jag fixat och trixat ett tag kommer dom nog bli väldigt fina i varje fall ;). Ha det gott!!!
    Stor kram från Cissi

    SvaraRadera