onsdag 30 juni 2010

Vad jag blir upprörd!!

Nya upplopp i Bangladesh med idiotiska kommentarer bla av "Sven Svensk". Här kommer länken till DN:s artikel.
Och här kommer två av kommentarerna till artiklen. Den nedersta ska läsas först.

Håller med Sven Svensk, jag skulle, utöver det han föreslår se dessa bråkmakare hamna på USAs terror-lista, de gör sig skyldiga till brott mot mänskligheten och har uppenbarligen ingen respekt för mänskliga rättigheter.

Peter, 18:22, 30 juni 2010. Anmäl

Jag hoppas att dessa bråkmakare inte ställer till det med att klädpriserna höjs i Sverige. Myndigheterna i dessa länder måste slå hårdare mot sådana här uppror för att garantera den globala ekonomins återhämtning och gynna de fria marknadskrafterna i världen.

Sven Svensk, 17:47, 30 juni 2010. Anmäl

Vill ni läsa dom andra kommentarerna är det bara att gå vidare från artikeln.

Jag hoppas dom är ute efter att provocera och att dom inte menar allvar med sina kommentarer. Gör dom det är dom sååååå välkomna till Bangladesh, så ska jag ordna så dom både får bo och leva som en bangladeshisk textilarbetare i ett halvår. Jag lovar att dom kommer att vara rätt så upprorsbenägna efter bara några veckor.
IDIOTER!!

2 kommentarer:

  1. GRRRRRR!!!!!
    Tror du verkligen de klarar av veckor???!!!????
    Jag tror de ej klarar av ett par dagar.....även om jag inte varit där kan jag bara föreställa mig.....och då räker nog några timmar för mig .
    Hoppas du haft det bra när du jobbat ;-)))
    Kramar Fru W

    SvaraRadera
  2. Du har nog rätt! Det skulle nog snarare handla om timmar än om veckor.
    Kramar :)

    SvaraRadera