söndag 20 juni 2010

Mördarsniglar!

Vilket konstigt väder vi har. Fast det är vackert, med först regn och sen sol i en salig blandning och ibland t o m samtidigt. Färgerna blir väldigt skarpa.
Nått annat som var vackert var väl bröllopet igår! Vi fällde nog en tår lite tillmans här hemma i soffan både under vigseln och senare.
Jag tror jag vet vad alla små flickor kommer att leka ett tag framöver och kanske blir det en eller annan stackars liten grabb som får slita sej från bilarna och agera prins en stund.
Idag har varit en lugn dag. Det är skönt ibland! Min största prestation idag får nog bli att jag haft ihjäl 123 äckliga, slemmiga, bruna och skitfula mördarsniglar. Grannen trodde dom svällde av regn för dom är så ovanligt stora och feta i år. Själv kommer jag att tänka på Gremlins...och alla veta ju vad som händer med dom när dom blir blöta!
Oddsen är dåliga för en snigeldödare i år!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar