fredag 4 juni 2010

Blått eller svart-vitt?

Idag har jag haft en riktig trädgårdsdag. Redan halv nio var jag ute och satte igång. Det grönskar och är så fint, men efter en närmare titt var det lika mycket kvickrot och åkervinda som trädgårdsväxter. Jorden är stenhård, så tanken fanns att ge mej ner och hyra en cementborr eller nått.
Hur som helst ska jag snart efter en lång dag hoppa i ett varmt bad med en god bok. Sen ska jag försöka bestämma vilken klänning jag ska ha på bröllopet imorgon. Ett riktigt i-lands problem, men nog så viktigt. Jag väljer mellan en svart-vit som jag köpte i Singapore och en blå uppsydd i Bangla i råsiden.
Var hos dottern ikväll och bytte cykeln mot bilen för jag ska hämta mormor innan kyrkan. Jag bad henne om råd, men det lönade sej inte eftersom hon inte ens sett klänningarna.
Här kommer en bild...hjälp mej att välja!!

3 kommentarer:

  1. Marika och jag tycker att den blommiga är fin!

    SvaraRadera
  2. Hallåj!!
    Jag röstar på den blommiga om du har hittat skor som passar;-)Du kommer bli så fin vilken du än väljer:-)
    Ha det så kul i dag och kväll ;-)
    Hälsa alla jag känner :-)
    Kram kram fru W

    SvaraRadera
  3. Nu har jag bestämt mej. Det får bli den blommiga. :)
    Tack för hjälpen!!
    Stor kram till er!

    SvaraRadera