torsdag 10 juni 2010

Torsdagförmiddag!


Det blev en trevlig kväll med god mat och mycket prat. Jag tror jag pratade mest, som vanligt......!!
Synd var att det regnade nästan hela kvällen och kallt som attan var det också. Väldigt lite bilar och ännu mindre folk, men som sagt trevligt hade jag i varje fall.
Snål som jag är promenerade jag hem. Det är inte längre än tre kilometer, men jag tror jag gick åtminstone 5....Jag har också ett svagt minne av att jag blev skyldig en liten tjej en burk såpbubblor. :)

Nu ska jag ta bensindunken på styret och cykla bort till macken och skaffa bränsle till gräsklipparen. Skulle behöva handla lite också, men det känns lite obekvämt att bära runt en bensindunk på affär´n. Får bli två rundor kanske.

2 kommentarer:

  1. Ja du kära vän...lite vingligt var det men bara lite......
    Tur är att hon ej pratat om såpbubblorna i dag jag har ju inte hunnit köpa ny...och måste ju vara en grön burk......
    Du måste haft ofantligt många bilder i din kamera.......bla på de där otäcka hoppand saken......;-)
    Tack för en trevlig kväll :-)
    Kram Fru W

    SvaraRadera
  2. Tack själv för en trevlig kväll!
    Många bilder var det!! En del mindre bra!! ;)
    Hoppas det ordnar sej med såpbubblorna...
    Kram

    SvaraRadera