tisdag 15 juni 2010

Garagestädning!

Ni kan ju förstå hur spindlarna ser ut i garaget när ni ser nätet!!! Hua..det blev många illtjut där kan jag säga! Under varenda liten grej var det minst en spindel och varenda gång blev jag lika rädd!!
Hur många ben har en spindel förresten? 10 rätt på tipset och just den hade jag nog fel på. 1. 4 st, X. 6 st och slutligen 2.8 st. Idag gav jag mej inte tid att räkna eller!!

Det blev fint till slut och högen med sopor utanför är JÄTTE stor. Det får bli tippen imorgon, ska be att få "låna" bilen. Gubben kommer att bli vansinnig för så många "braha" saker kommer att vara väck när han kommer hem! (hihi)

Efter en uppfräschande dusch är jag nu redo för kvällsfika hos min mormor. Har fixat en rabarberpaj att ta med.

Den här frågade jag min dotter Hanna om det var ok att jag använde slut på eftersom hon lämnat den i huset. Bodyshops produkter brukar ju vara dyra.
"Den är inte min, så det är ok. Jag tror det är pappas"! Undrar vad baktanken med det var? Kan det kanske vara så att han tror att en chokladdoftande gubbe får godistokiga frun att falla direkt. :)
AXE....släng dej i väggen!!!
Gubben blev mycket inblandad i det här inlägget. Kanske är det så att jag längtar lite efter min "bangladel" av familjen.
Ha det gott allihop!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar