fredag 11 juni 2010

Regn!

Efter lunch när regnet äntligen slutat falla blev det en långpromenad till City Gross. Den "besvärliga" affären skickar ibland sms, och alltid när dom har extrapris på lösgodis. Är det rättvist det när man kämpar med näbbar och klor mot godissuget! Går inte att motstå helt enkelt. Fick också med mej en burk såpbubblor hem...det där kommer jag ha dåligt samvete för så länge jag lever.
Sista biten blev det bråttom. Jerry och personalen på KappAhl i Bangla har ikväll invigt nya kontoret med grillning på taket och fest. Det ända som fattades var visst musik....så fru Wiklund fick snabbt som attan ta sej hem och logga in på vårt gratiskonto på Spotify, så att dom skulle kunna använda det på festen. Tydligen måste man logga in hemifrån, var det nu är varannan vecka för att kunna använda det. Och det fixade jag ;)...nu hoppas jag bara att dom haft en riktigt trevlig fest!!
Själv hamnade jag på middag hos mor och far. Dom ringde vid fyra och frågade om dom skulle slänga in en laxfilé åt mej med, och det tackade jag inte nej till.
När jag cyklade hem var det tät otäck dimma och duggregn. Tänker på alla studenter....

I väntan på bättre väder!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar